niedziela, 3 lutego 2013

Minimalistycznie.

Ponieważ najbezpieczniej czuję się w stonowanych barwach i prostych fasonach, po nie sięgam najczęściej. Na dzisiejszy zestaw składa się moja ulubiona biała koszula z dżetami na kołnierzyku i mankietach oraz spodenki ze skóry o luźniejszym fasonie. Na wierzch beżowy płaszczyk dwurzędowy i klasyczne, czarne kozaki na obcasie. Zdecydowałam się na dodatek w postaci rękawiczek bez palców oraz torebkę typu kuferek.   



 





Spodenki- Zara
Koszula- no name
Płaszcz- Stradivarius
Rękawiczki- Wittchen
Torebka- no name
Kozaki- Kazar
Bransoletki- H&M

18 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, koszula jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta koszula mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Koszula jest moim mistrzem i do twarzy Ci w odcieniach beżu. Mam nadzieję, że częściej będziesz sięgała po ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę sięgać po beże z przyjemnością :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja :) Koszula mega:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam do obserwatorów zapraszam do Siebie:)

      Usuń
  5. Jak mogłam przeoczyć tą kreację?
    MEGA!
    Pięknie, naprawdę - wszystko dobrane idealnie, z gustem i smakiem, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne klasyczne kozaki.

    OdpowiedzUsuń